Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Szemud Sp. z o.o.
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko
Specjalista ds. księgowości i środków trwałych
Zakres obowiązków na stanowisku pracy:
- weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym
- ewidencja faktur zakupu w systemie księgowym
- wystawianie faktur sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami
- weryfikacja rozrachunków z kontrahentami
- dekretacja wyciągów bankowych i raportów kasowych
- prowadzenie ewidencji środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych
- księgowanie dokumentów związanych z obsługą środków trwałych i WNIP – zakup, przyjęcie środka trwałego, likwidacja, sprzedaż, amortyzacja
- księgowanie środków trwałych w budowie, ulepszenia, remontu
- uzgadnianie okresowo sald dotyczących środków trwałych
- ewidencja księgowa i analiza kont księgowych związanych z przyjęciem zakończonych zadań inwestycyjnych
- przygotowywanie raportów z zakresu środków trwałych na bieżące potrzeby oraz GUS
- wsparcie zespołu księgowości we wszystkich pozostałych zadaniach
Wymagania:
- wykształcenie kierunkowe – rachunkowość, finanse, ekonomia itp.
- minimum dwuletnie doświadczenie pracy w księgowości
- praktyczna znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości i prawa podatkowego
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- systematyczność, skrupulatność oraz terminowość w realizacji powierzonych zadań
- umiejętność pracy w zespole
- znajomość programu ZSI Unisoft będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- umowa o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy
- dofinansowanie do okularów
- świadczenie urlopowe
- ubezpieczenie grupowe
Wymagane dokumenty:
- CV z opisem dotychczasowej pracy zawodowej
- oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne
- oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności prawnej oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych
Termin i miejsce składania dokumentów:
Kandydaci winni złożyć swoje aplikacje w terminie do dnia 15.03.2022 r. przesyłając zgłoszenie na adres e-mail: kadry@gpkszemud.pl lub za pośrednictwem poczty na adres:
Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne SZEMUD Sp. z o.o.; ul. Szkolna 5; 84-217 Szemud; z dopiskiem Rekrutacja Kandydaci, których aplikacje spełnią wymogi formalne zostaną zaproszeni telefonicznie lub mailowo do udziału w dalszym procesie naboru.
Ponadto kandydat winien dołączyć do aplikacji pisemne oświadczenie następującej treści:
Ja niżej podpisany/podpisana wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne SZEMUD Sp. z o.o., ul. Szkolna 5, 84-217 Szemud, moich danych osobowych zawartych w CV i wszelkich innych złożonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych na potrzeby bieżącego procesu rekrutacyjnego oraz na potrzeby przyszłych rekrutacji do czasu cofnięcia zgody.
Oświadczam, iż zostałem poinformowany/a, iż wyrażenie zgody jest dobrowolne oraz że mam prawo w dowolnym momencie wycofać wyrażoną przeze mnie zgodę, a wycofanie zgody może nastąpić przez moje jednostronne oświadczenie i nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.