OGŁOSZENIE O NABORZE
NA STANOWISKO ZARZĄDCY DRÓG
Prezes Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Szemud Sp. z o.o. ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko zarządcy dróg gminnych:
Główny Specjalista
Zarządzania Drogami Gminnymi w GPK Szemud Sp. z o.o.
pełen etat
Miejsce pracy: Szemud
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
-
Realizacja zadań w zakresie inżynierii ruchu,
-
Koordynacja robót w pasie drogowym,
-
Prowadzenie ewidencji dróg i aktualizacja baz danych,
-
Opiniowanie i zatwierdzanie projektów zmian organizacji ruchu,
-
Koordynowanie robót interwencyjnych, utrzymaniowych i zabezpieczających,
-
Nadzór nad sprawozdawczością, korespondencją i zgłoszeniami z zakresu działania wydziału,
-
Wykonywanie innych czynności powierzonych przez przełożonych.
Wymagania niezbędne:
-
Wykształcenie wyższe techniczne,
-
Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie specjalności drogowej,
-
Udokumentowane doświadczenie w pracy związanej z administracją drogową lub procesem projektowo – inwestycyjnym w branży drogowej,
-
Prawo jazdy kat. B,
-
Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,
-
Brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,
-
Nieposzlakowana opinia,
-
Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz.1260).
Wymagania dodatkowe :
-
Znajomość uregulowań prawnych z zakresu dróg publicznych
-
Uprawnienia projektowe w zakresie inżynierii ruchu drogowego,
-
Znajomość zagadnień związanych w funkcjonowaniem administracji samorządowej,
-
Umiejętności: analitycznego myślenia, planowania, współpracy, samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, odporność na stres, komunikatywność, dyspozycyjność,
-
Wysoka kultura osobista,
-
Obsługa komputera (MS Office, Internet).
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
-
list motywacyjny,
-
C.V. z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy),
-
kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,
-
kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe,
-
oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,
-
oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności prawnej oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
-
podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z informacją dot. przetwarzania danych osobowych – załącznik nr 2,
-
podpisana klauzula dotycząca zgody na przetwarzanie danych osobowych – załącznik nr 3.
Warunki pracy:
-
planowane zatrudnienie: w pełnym wymiarze czasu pracy, umowa o pracę zgodnie z art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260),
-
usytuowanie stanowiska pracy: budynek wielopiętrowy (nie dostosowany do poruszania się na wózku inwalidzkim), schody, bez windy,
-
praca przy komputerze, bezpośredni kontakt z osobami, wysiłek umysłowy,
-
stanowisko wymagające mobilności, gotowości do wyjazdów służbowych, ciągłego kontaktowania się z innymi stanowiskami i instytucjami.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do 04.11.2019 r. w zaklejonych kopertach osobiście w punkcie Informacji Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Szemud lub pocztą na adres:
ul. Szkolna 5
84-217 Szemud.,
Informacji w sprawie naboru udziela Pan Bartosz Pionk, Zastępca Kierownika ds. sprzedaży i rozliczeń, tel. 58 676-10-86.
Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest złożyć:
-
oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń, o których mowa w pkt.4,
-
zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Ministerstwa Sprawiedliwości,
-
zaświadczenie lekarskie stwierdzające zdolność do pracy na stanowisku, którego nabór dotyczy.
Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikują się do dalszego etapu nie podlegają zwrotowi. Będą one przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą po zakończeniu procesu rekrutacji odesłane pocztą.