Specjalista ds. zamówień publicznych
Miejsce pracy: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Szemud Sp. z o.o.
Do głównych obowiązków należy:
- Przygotowanie i prowadzenie postępowań, do których nie stosuje się ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie zamówień klasycznych i sektorowych;
- Prowadzenie rejestru zamówień publicznych/umów, do których nie stosuje się prawo zamówień publicznych;
- Przygotowanie i prowadzenie postępowań, do których stosuje się ustawę prawo zamówień publicznych w zakresie zamówień klasycznych i sektorowych;
- Prowadzenie rejestru zamówień publicznych/umów, do których stosuje się prawo zamówień publicznych;
- Tworzenie planu zamówień publicznych;
- Tworzenie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
- Kontrola faktur w zakresie zgodności realizowanych wydatków z zawartymi umowami.
Nasze wymagania:
- Wykształcenie wyższe lub podyplomowe (preferowane kierunki: administracja, zamówienia publiczne, ekonomia);
- 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Umiejętność jasnego i precyzyjnego redagowania pism i interpretowanie przepisów prawa;
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet office);
Mile widziane:
- Ukończone studia podyplomowe w zakresie Prawo zamówień publicznych;
- Znajomość zagadnień z zakresu: kodeksu cywilnego, prawa budowlanego;
- Umiejętność samokształcenia.
Oferujemy :
- Interesującą i odpowiedzialną pracę w renomowanej firmie;
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia;
- Atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia;
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w zaangażowanym zespole;
- Przyjazne środowisko pracy.
Wymiar etatu: pełny
Wynagrodzenie za pracę: negocjowane indywidualnie
Osoby zainteresowane mogą składać swoje CV w biurze GPK Szemud przy ul. Szkolnej 5 w Szemudzie bądź drogą e-mailową kadry@gpkszemud.pl