Licznik ogrodowy
Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Szemud Sp. z o.o. przypomina o podawaniu stanu licznika ogrodowego służącego do pomiaru wody bezpowrotnie zużytej. Zużycie wody na liczniku ogrodowym powinno być podawane w miesiącu, w którym korzystali Państwo z wody ogrodowej, która nie trafiła do układu sieci kanalizacyjnej. Przypominamy, że urządzenie jakim jest podlicznik ogrodowy jest własnością, właściciela posesji na której jest zamontowany. W związku z powyższym obowiązek regularnego odczytu podlicznika ogrodowego leży po stronie właściciela posesji. W przypadku nie podania zużyć w danym miesiącu przyjmuje się zużycie zerowe. Wysokość wskazań podlicznika w miesiącu rozliczeniowym (dwumiesięcznym) nie może przekroczyć zużycia na wodomierzu głównym.
Informacja o stanie podlicznika winna być podawana najpóźniej w dniu dokonywania odczytów wodomierzy w danej miejscowości.
Istnieje kilka możliwości podania stanu licznika ogrodowego:
- e-mailowo na adres sekretariat@gpkszemud.pl, a.milewska@gpkszemud.pl,
- telefonicznie dzwoniąc pod numer 58-676-10-86, 605-126-026,
- przez EBOK,
- osobiście w biurze Obsługi GPK Szemud Sp. z o.o.,
Wskazania podlicznika będą podstawą do pomniejszenia ilości odprowadzonych ścieków do kanalizacji GPK Szemud w danym miesiącu rozliczeniowym.
Wskazania wodomierza zamontowanego jako podlicznik wody stanowią podstawę do rozliczeń tylko w przypadku, gdy wodomierz posiada nienaruszoną plombę oraz ważną cechę legalizacyjną.
Jednocześnie przypominamy o terminowym regulowaniu faktur.