OGŁOSZENIE O NABORZE
NA STANOWISKO ZARZĄDCY DRÓG

Prezes Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Szemud Sp. z o.o. ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na stanowisko zarządcy dróg gminnych:

Główny Specjalista
Zarządzania Drogami Gminnymi w GPK Szemud Sp. z o.o.
pełen etat

Miejsce pracy: Szemud

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • Realizacja zadań w zakresie inżynierii ruchu,

  • Koordynacja robót w pasie drogowym,

  • Prowadzenie ewidencji dróg i aktualizacja baz danych,

  • Opiniowanie i zatwierdzanie projektów zmian organizacji ruchu,

  • Koordynowanie robót interwencyjnych, utrzymaniowych i zabezpieczających,

  • Nadzór nad sprawozdawczością, korespondencją i zgłoszeniami z zakresu działania wydziału,

  • Wykonywanie innych czynności powierzonych przez przełożonych.

Wymagania niezbędne:

  • Wykształcenie wyższe techniczne,

  • Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w zakresie specjalności drogowej,

  • Udokumentowane doświadczenie w pracy związanej z administracją drogową lub procesem projektowo – inwestycyjnym w branży drogowej,

  • Prawo jazdy kat. B,

  • Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych,

  • Brak skazania za przestępstwo umyślne lub przestępstwo skarbowe umyślne,

  • Nieposzlakowana opinia,

  • Obywatelstwo polskie, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz.1260). 

Wymagania dodatkowe :

  • Znajomość uregulowań prawnych z zakresu dróg publicznych

  • Uprawnienia projektowe w zakresie inżynierii ruchu drogowego,

  • Znajomość zagadnień związanych w funkcjonowaniem administracji samorządowej,

  • Umiejętności: analitycznego myślenia, planowania, współpracy, samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, odporność na stres, komunikatywność, dyspozycyjność,

  • Wysoka kultura osobista,

  • Obsługa komputera (MS Office, Internet).

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • list motywacyjny,

  • C.V. z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej (okresy zatrudnienia i zajmowane stanowiska pracy),

  • kopie dokumentów poświadczających wykształcenie i posiadane kwalifikacje,

  • kopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających staż pracy i doświadczenie zawodowe,

  • oświadczenie kandydata o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne,

  • oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności prawnej oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,

  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,

  • podpisane oświadczenie o zapoznaniu się z informacją dot. przetwarzania danych osobowych – załącznik nr 2,

  • podpisana klauzula dotycząca zgody na przetwarzanie danych osobowych – załącznik nr 3.

Warunki pracy:

  • planowane zatrudnienie: w pełnym wymiarze czasu pracy, umowa o pracę zgodnie z art. 16 ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260),

  • usytuowanie stanowiska pracy: budynek wielopiętrowy (nie dostosowany do poruszania się na wózku inwalidzkim), schody, bez windy,

  • praca przy komputerze, bezpośredni kontakt z osobami, wysiłek umysłowy,

  • stanowisko wymagające mobilności, gotowości do wyjazdów służbowych, ciągłego kontaktowania się z innymi stanowiskami i instytucjami.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać do 04.11.2019 r. w zaklejonych kopertach osobiście w punkcie Informacji Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Szemud lub pocztą na adres:

ul. Szkolna 5

84-217 Szemud.,

Informacji w sprawie naboru udziela Pan Bartosz Pionk, Zastępca Kierownika ds. sprzedaży i rozliczeń, tel. 58 676-10-86.

Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest złożyć:

  • oryginały (do wglądu) lub potwierdzone za zgodność z oryginałem kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń, o których mowa w pkt.4,

  • zaświadczenie o niekaralności, uzyskane z Ministerstwa Sprawiedliwości,

  • zaświadczenie lekarskie stwierdzające zdolność do pracy na stanowisku, którego nabór dotyczy.

Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikują się do dalszego etapu nie podlegają zwrotowi. Będą one przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.

Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób będą po zakończeniu procesu rekrutacji odesłane pocztą.