Specjalista ds. zamówień publicznych

Miejsce pracy: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Szemud Sp. z o.o.

Do głównych obowiązków należy:

  • Przygotowanie i prowadzenie postępowań, do których nie stosuje się ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie zamówień klasycznych i sektorowych;
  • Prowadzenie rejestru zamówień publicznych/umów, do których nie stosuje się prawo zamówień publicznych;
  • Przygotowanie i prowadzenie postępowań, do których stosuje się ustawę prawo zamówień publicznych w zakresie zamówień klasycznych i sektorowych;
  • Prowadzenie rejestru zamówień publicznych/umów, do których stosuje się prawo zamówień publicznych;
  • Tworzenie planu zamówień publicznych;
  • Tworzenie sprawozdań z udzielonych zamówień publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
  • Kontrola faktur w zakresie zgodności realizowanych wydatków z zawartymi umowami.

Nasze wymagania:

  • Wykształcenie wyższe lub podyplomowe (preferowane kierunki: administracja, zamówienia publiczne, ekonomia);
  • 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Umiejętność jasnego i precyzyjnego redagowania pism i interpretowanie przepisów prawa;
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet office);

Mile widziane:

  • Ukończone studia podyplomowe w zakresie Prawo zamówień publicznych;
  • Znajomość zagadnień z zakresu: kodeksu cywilnego, prawa budowlanego;
  • Umiejętność samokształcenia.

Oferujemy :

  • Interesującą i odpowiedzialną pracę w renomowanej firmie;
  • Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia;
  • Atrakcyjne i stabilne warunki zatrudnienia;
  • Ciekawą i pełną wyzwań pracę w zaangażowanym zespole;
  • Przyjazne środowisko pracy.

Wymiar etatu: pełny

Wynagrodzenie za pracę:  negocjowane indywidualnie

Osoby zainteresowane mogą składać swoje CV w biurze GPK Szemud przy ul. Szkolnej 5 w Szemudzie bądź drogą e-mailową kadry@gpkszemud.pl